I lampi di strada LED sò generalmente luntani da noi, s'ellu ci hè un guastu di a luce, ci vole à trasportà tutti l'attrezzature è l'arnesi necessarii, è ci vole un sistema tecnicu per riparalli. Ci vole tempu è u costu di mantenimentu hè elevatu. Dunque, e prove sò un aspettu vitale. E prove di i lampi di strada LED includenu e prove di impermeabilità o di prutezzione da l'ingressu (IP), e prove di temperatura, e prove di prutezzione da l'impattu (IK), e prove di invecchiamento, ecc.
Prova di prutezzione d'ingressu (IP)
Determina s'è a luce prutegerà e parte attive da l'acqua, a polvera o l'intrusione d'uggetti solidi, mantenendu u pruduttu elettricamente sicuru è durendu più longu. U test IP furnisce un standard di test ripetibile per paragunà a prutezzione di l'involucru. Cumu significa a classificazione IP? A prima cifra in a classificazione IP rapprisenta u livellu di prutezzione contr'à un ughjettu solidu da una manu à a polvera, è a seconda cifra in a classificazione IP rapprisenta u livellu di prutezzione contr'à l'acqua pura da 1 mm di pioggia à l'immersione temporanea finu à 1 m.
Pigliate per esempiu IP65, "6" significa chì ùn ci hè micca entrata di polvere, "5" significa prutettu contr'à i getti d'acqua da qualsiasi angulu. A prova IP65 richiede una pressione di 30 kPa à una distanza di 3 m, cù un vulume d'acqua di 12,5 litri per minutu, una durata di a prova di 1 minutu per metru quadru per almenu 3 minuti. Per a maiò parte di l'illuminazione esterna, IP65 hè accettabile.
Certe regioni piovose richiedenu IP66, u "6" significa prutettu contr'à getti d'acqua putenti è mare agitatu. A prova IP66 richiede una pressione di 100 kPa à una distanza di 3 m, cù un vulume d'acqua di 100 litri per minutu, una durata di a prova di 1 minutu per metru quadru per almenu 3 minuti.
Prova di prutezzione da l'impattu (IK)
Norme di classificazione IK: IEC 62262 specifica u modu in cui l'involucri devenu esse testati per e classificazioni IK chì sò definite cum'è u livellu di prutezzione furnitu da l'involucri contr'à l'impatti meccanichi esterni.
A norma IEC 60598-1 (IEC 60529) specifica u metudu di prova utilizatu per classificà è valutà u gradu di prutezzione chì un involucru furnisce contr'à l'intrusione d'uggetti solidi di diverse dimensioni, da e dite è e mani à a polvere fina, è a prutezzione contr'à l'intrusione d'acqua da e gocce chì cadenu à un gettu d'acqua à alta pressione.
IEC 60598-2-3 hè a Norma Internaziunale per l'Apparecchi per l'Illuminazione Stradale.
I classificazioni IK sò definite cum'è IKXX, induve "XX" hè un numeru da 00 à 10 chì indica i gradi di prutezzione furniti da l'involucri elettrici (cumpresi l'apparecchi d'illuminazione) contr'à l'impatti meccanichi esterni. A scala di classificazione IK identifica a capacità di un involucru di resistere à i livelli di energia d'impattu misurati in joule (J). A norma IEC 62262 specifica cumu l'involucru deve esse muntatu per e prove, e cundizioni atmosferiche richieste, a quantità è a distribuzione di l'impatti di prova, è u martellu d'impattu da aduprà per ogni livellu di classificazione IK.


U fabricatore qualificatu hà tutti l'equipaggiamenti di prova. Sè vo sceglite un lampione stradale LED per u vostru prughjettu, hè megliu dumandà à u vostru fornitore di furnisce tutti i rapporti di prova.
Data di publicazione: 11 di settembre di u 2024